Regulamin

Regulamin określa zasady prowadzenia sklepu internetowego Relaxinspa i obowiązuje od 12.11.2015r. Sklep Relaxinspa, działający pod adresem

https://relaxinspa.pl/, prowadzony jest przez firmę:

Mezzo, z siedzibą w Warszawie, Sienna 86 lok. 3, kod pocztowy: 00-815, NIP: 534-102-90-59, REGON: 142243066.

Sprzedaż: Sklep Relaxinspa prowadzi sprzedaż produktów za pośrednictwem sieci Internet. Przyjmuje się, że Klient składając zamówienie zapoznał się z treścią regulaminu i zaakceptował postanowienia w nim zawarte oraz że jest w mocy prawnej do nabywania produktów.

Zamówienia: Zamówienia przyjmowane są przez sklep Relaxinspa za pośrednictwem strony www.relaxinspa.pl Dodatkowo można składać zamówienia przez telefon i pocztę elektroniczną.( od pon-pią (8-21.30), sob (9-17.00). Realizujemy zamówienia na terenie Polski i UE. Po złożeniu zamówienia osoba składająca otrzymuje informację o przyjęciu zamówienia e-mailem. W przypadku braku otrzymania potwierdzenia prosimy o kontakt e-mailowy lub telefoniczny ze sklepem. Sklep zastrzega sobie możliwość telefonicznego lub e-mailowego kontaktu z Klientem celem weryfikacji zamówienia lub danych kontaktowych Klienta. Do zawarcia umowy kupna-sprzedaży dochodzi w momencie przyjęcia zamówienia do realizacji przez pracownika sklepu. Realizacja zamówienia rozpoczyna się: a) dla zamówień płatnych przy odbiorze – w momencie, wpłynięcia zamówienia do sklepu;

b) dla zamówień płatnych przelewem – w momencie wpłynięcia przelewu opłacającego zamówienie na konto bankowe sklepu lub na konto sklepu w systemie płatności internetowych Przelewy24.pl. c) dla zamówień płatnych kartą kredytową – w momencie wpłynięcia kwoty na konto bankowe sklepu w systemie płatności Przelewy24.pl, Bezpieczne (SSL), płatność kartą kredytową WordPay. Realizacja zamówień odbywa się w dni robocze (poniedziałek-piątek). d) dla zamówień odbieranych osobiście – po zapłaceniu gotówką w siedzibie sklepu w Warszawie przy ul.Siennej 86, lok. 3. Jednym z warunków realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza, w którego treści należy wpisać prawidłowe dane wysyłki i dane kontaktowe. Do każdego zamówienia dołączona jest specyfikacja sprzedaży z wyszczególnioną nazwą towaru oraz paragon lub faktura VAT. W przypadku chęci otrzymania faktury VAT należy podać dodatkowe dane (wystarczy zaznaczyć odpowiednie pole na stronie z formularzem zamówienia). Specyfikacja sprzedaży oraz paragon lub faktura wystawiane są w chwili, kiedy zamówione towary są dostępne, a zamówienie jest gotowe do wysyłki. Modyfikacji zamówienia można dokonać (telefonicznie lub e-mailem) do momentu wystawienia w/w dokumentów. Anulowanie zamówienia jest możliwe przed jego realizacją (telefonicznie lub e-mailem). Klient nie może anulować zamówienia, które już zostało wysłane. Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia w przypadkach uzasadniających wątpliwość co do prawdziwości takiego zamówienia.

Ceny produktów:

Wszystkie ceny produktów w sklepie Relaxinspa zawierają podatek VAT i są cenami detalicznymi brutto wyrażonymi w złotych polskich. Podane ceny nie obejmują zryczałtowanych kosztów przesyłki. Wszystkie znajdujące się w sklepie znaki towarowe i nazwy firm, zostały użyte jedynie w celu informacyjnym i są wyłączną własnością tychże firm. Cennik sklepu nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art.66 par.1 Kodeksu Cywilnego. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych produktów do oferty sklepu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian. Do każdego zamówienia doliczane są koszty przesyłki, które pokrywa Kupujący. Koszt przesyłki produktów zależny jest od wybranego sposobu płatności, wartości całego zamówienia oraz sposobu dostawy.

Płatności dostępne w sklepie: W sklepie Relaxinspa.pl istnieje możliwość wyboru jednej z czterech form płatności:

a) przelew bankowy bezpośrednio na nasze konto w banku Santander:

37 1090 1056 0000 0001 1366 6889

b) szybki e-przelew za pośrednictwem serwisu Przelewy24.pl

c) za pobraniem – uregulowanie należnej kwoty pobrania u listonosza, w urzędzie pocztowym przy odbiorze przesyłki (za zaliczeniem pocztowym), lub u kuriera.

Czas realizacji zamówienia: Przy każdym towarze podany jest czas realizacji zamówienia. Jest to czas, który upływa od złożenia zamówienia do chwili wysłania zamówionych produktów ze sklepu, przy czym uwzględniane są tu tylko dni robocze. Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji wysyłane jest po skompletowaniu wszystkich zamówionych produktów, tzn. po upływie czasu najdłuższego z podanych (chyba że strony transakcji postanowią inaczej). Termin otrzymania przesyłki jest to suma czasu realizacji oraz czasu dostawy. Czas dostawy zależy od wybranej metody wysyłki. Przesyłki dostarcza: a) Poczta Polska – przesyłka priorytetowa, czas dostawy to zazwyczaj około 24-48 godzin.

b) Kurier – czas dostawy to zazwyczaj około 24 godzin.

c) Paczkomaty 24/7 – czas dostawy to zazwyczaj 48 godzin.

Zwroty produktów: Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, każdy Klient Sklepu ma prawo bez podania przyczyn odstąpić od umowy w ciągu dziesięciu dni od daty odebrania przesyłki. Informację o zwrocie towaru należy przesłać w formie pisemnej dołączając do zwracanego towaru . Towar nie może nosić śladów używania, kopiowania czy zniszczenia, musi być kompletny. Po wysłaniu informacji o chęci odstąpienia od umowy klient ma 14 dni na wysłanie towaru do sklepu. Produkty zabezpieczone fabrycznie przed otwarciem nie mogą być zwrócone po usunięciu oryginalnego opakowania (folia) lub ewentualnych zabezpieczeń. Zwracany towar należy przesłać w opakowaniu zabezpieczonym przed uszkodzeniem. Do przesyłki ze zwracanym towarem należy dołączyć potwierdzenie sprzedaży wraz z paragonem lub fakturę VAT. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie produktu. Pieniądze zostaną zwrócone najpóźniej w ciągu 7 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta. Koszt dostawy i odesłania towaru nie podlegają zwrotowi.

Reklamacje produktów: Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta. W przypadku otrzymania towaru, w którym stwierdzono wady techniczne lub uszkodzenia fabryczne, Klientowi przysługuje prawo reklamacji produktu. Wadliwy produkt należy odesłać na adres firmy prowadzącej sklep po wcześniejszym kontakcie (telefon, e-mail). Do odsyłanego produktu należy dołączyć potwierdzenie sprzedaży wraz z paragonem (lub fakturę VAT), informację o wadzie produktu. Wszystkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 21 dni roboczych od ich wpłynięcia (od momentu otrzymania przesyłki od Klienta). Towar uszkodzony zostanie wymieniony na pełnowartościowy, a jeżeli nie będzie to możliwe (np. z powodu wyczerpania nakładu), sklep zaoferuje inne, dostępne w sklepie produkty lub zwróci nabywcy równowartość ceny towaru. Koszty dostarczenia towaru w przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji pokrywa sklep. Postanowienia końcowe:

Zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. „O ochronie danych osobowych” Klient rejestrując się w bazie sklepu dobrowolnie podaje dane osobowe, zachowując prawo ich wglądu, zmian i usunięcia. Dane osobowe są gromadzone w celu realizacji zamówienia. Wszelkie dane osobowe podawane przez Klienta są poufne i w żaden sposób nie będą udostępniane ani sprzedawane innym firmom czy osobom prywatnym. Sklep zastrzega możliwość sprzedaży towaru w innym opakowaniu niż uwidoczniony na stronach sklepu. Różnice w wyglądzie produktów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z niewłaściwie ustawionych parametrów monitora Klienta, nie stanowią podstawy do zwrotu towaru. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za zamówienia niezrealizowane z przyczyn technicznych (nieprawidłowe funkcjonowanie strony, błędne wypełnienie formularza, itp.). W przypadku nieprawidłowego i niezgodnego z terminem doręczenia przesyłek z zamówieniami Klientów przez pocztę oraz firmy kurierskie, sklep może zwrócić się do tych instytucji z roszczeniem o naprawienie powstałej szkody. Wszystkie dane osobowe uzyskane w trakcie działalności sklepu są poufne i chronione. Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. “O ochronie danych osobowych”, w żadnym wypadku ani w żadnej formie nie zostaną ujawnione innym osobom i innym podmiotom. Klienci sklepu mają wgląd do danych, możliwość ich aktualizacji lub usunięcia. W sprawach nieuregulowanych regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego, Ustawy z dnia 02.03.2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny oraz ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.

Dostawa

1.Wysyłka jest realizowana poprzez:

Pocztę Polską oraz firmę Kurierską na terenie Rzeczpospolitej, i UE realizowana wciągu 48 godzin od wpłaty wymaganej kwoty wraz z kosztami wysyłki na konto bankowe sklepu, lub za pobraniem. Czas dostawy 3 dni robocze.

W tytule przelewu należy podać numer zamówienia( w przypadku zakupu bez rejestracji, numer zamówienia zostanie nadany klientowi przez sklep ręcznie, o czym zostanie poinformowany) , oraz swoje dane osobowe.

Koszty wysyłki pokrywa kupujący (z wyłączeniem zamówienia spełniającego kryteria na koszt sprzedającego).

Przy zamówieniu i wysyłce bez rejestracji i założenia konta, po wypełnieniu formularza (Zakładka informacje o podatniku i dostawie) na stronie przed zrealizowaniem zamówienia, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy ze sklepem w celu potwierdzenia formy płatności i wysyłki.

!! UWAGA !!!

W przypadku wysyłki towaru za pośrednictwem poczty polskiej, obowiązują następujące orientacyjne ceny:

Paczka ekonomiczna w opcji przelew na konto i pobranie:

do wagi 0,5kg – 17zł

Cenny przesyłek powyżej wymienionej wagi do uzgodnienie ( z wyłączeniem podpunktu “a ” czyli wysyłki na koszt

Paczka priorytetowa w opcji przelew na konto i pobranie:

do wagi 0,5kg – 20zł

Przesyłka Kurierska:

do wagi 0,5kg – 30zł

Cenny przesyłek powyżej wymienionej wagi do uzgodnienie ( z wyłączeniem podpunktu “a ” czyli wysyłki na koszt sprzedającego)

Wszelkie wysyłki nietypowe lub specjalne będą realizowane po indywidualnym uzgodnieniu mailowym lub telefonicznym.

2.Zwroty

Zakupionych towarów są przyjmowane tylko pod warunkiem wcześniejszego uzgodnienia, a także że nie były używane, posiadają oryginalne opakowanie, są dostarczone w komplecie (wraz z dołączonym osprzętem).

Pieniądze za zwrócony towar zostaną wysłane na podane konto lub adres w ciągu 14 dni roboczych.

Koszty zwrotów ponosi kupujący – nie przyjmujemy paczek za pobraniem (kwota opłaty za wysyłkę zwrotną zostanie rozliczona przy przelewie zwrotnym).

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko na podstawie protokołu reklamacyjnego spisanego w obecności doręczyciela.

Pokrywamy koszty przesyłek wynikających z błędnej realizacji zamówienia przez nasz sklep.

UWAGA: sprawdź zawartość przesyłki w obecności dostarczającej je osoby! Zwroty i reklamacje powinny być adresowane na adres podany w danych kontaktowych sklepu.

3.Informacje O Zamówieniu I Dostawie

Klient jest informowany drogą mailową o statusie zamówienia.

Sklep generuje następujące formy powiadomienia klienta:

– Zamówienie dostarczone (Zamówienie dotarło na skrzynkę mailową sklepu – nie jest to równoznaczne z przyjęciem zamówienia)

– Zamówienie przyjęte (zamówienie przyjęte przez sklep i wprowadzone do systemu sklepu – co jest równoznaczne z nawiązaniem umowy kupna sprzedaży)

– Zamówienie realizowane (zamówienie jest kompletowane i przygotowywane do wysyłki)

– Zamówienie towar wysłany (towar wraz z fakturą VAT gwarancją został wysłany na adres dostawy klienta)

Regulamin

Regulamin określa zasady prowadzenia sklepu internetowego Relaxinspa i obowiązuje od 12.11.2015r. Sklep Relaxinspa, działający pod adresem

https://relaxinspa.pl/, prowadzony jest przez firmę:

Mezzo, z siedzibą w Warszawie, Sienna 86 lok. 3, kod pocztowy: 00-815, NIP: 534-102-90-59, REGON: 142243066.

Sprzedaż: Sklep Relaxinspa prowadzi sprzedaż produktów za pośrednictwem sieci Internet. Przyjmuje się, że Klient składając zamówienie zapoznał się z treścią regulaminu i zaakceptował postanowienia w nim zawarte oraz że jest w mocy prawnej do nabywania produktów.

Zamówienia: Zamówienia przyjmowane są przez sklep Relaxinspa za pośrednictwem strony www.relaxinspa.pl Dodatkowo można składać zamówienia przez telefon i pocztę elektroniczną.( od pon-pią (8-21.30), sob (9-17.00). Realizujemy zamówienia na terenie Polski i UE. Po złożeniu zamówienia osoba składająca otrzymuje informację o przyjęciu zamówienia e-mailem. W przypadku braku otrzymania potwierdzenia prosimy o kontakt e-mailowy lub telefoniczny ze sklepem. Sklep zastrzega sobie możliwość telefonicznego lub e-mailowego kontaktu z Klientem celem weryfikacji zamówienia lub danych kontaktowych Klienta. Do zawarcia umowy kupna-sprzedaży dochodzi w momencie przyjęcia zamówienia do realizacji przez pracownika sklepu. Realizacja zamówienia rozpoczyna się: a) dla zamówień płatnych przy odbiorze – w momencie, wpłynięcia zamówienia do sklepu;

b) dla zamówień płatnych przelewem – w momencie wpłynięcia przelewu opłacającego zamówienie na konto bankowe sklepu lub na konto sklepu w systemie płatności internetowych Przelewy24.pl. c) dla zamówień płatnych kartą kredytową – w momencie wpłynięcia kwoty na konto bankowe sklepu w systemie płatności Przelewy24.pl, Bezpieczne (SSL), płatność kartą kredytową WordPay. Realizacja zamówień odbywa się w dni robocze (poniedziałek-piątek). d) dla zamówień odbieranych osobiście – po zapłaceniu gotówką w siedzibie sklepu w Warszawie przy ul.Siennej 86, lok. 3. Jednym z warunków realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza, w którego treści należy wpisać prawidłowe dane wysyłki i dane kontaktowe. Do każdego zamówienia dołączona jest specyfikacja sprzedaży z wyszczególnioną nazwą towaru oraz paragon lub faktura VAT. W przypadku chęci otrzymania faktury VAT należy podać dodatkowe dane (wystarczy zaznaczyć odpowiednie pole na stronie z formularzem zamówienia). Specyfikacja sprzedaży oraz paragon lub faktura wystawiane są w chwili, kiedy zamówione towary są dostępne, a zamówienie jest gotowe do wysyłki. Modyfikacji zamówienia można dokonać (telefonicznie lub e-mailem) do momentu wystawienia w/w dokumentów. Anulowanie zamówienia jest możliwe przed jego realizacją (telefonicznie lub e-mailem). Klient nie może anulować zamówienia, które już zostało wysłane. Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia w przypadkach uzasadniających wątpliwość co do prawdziwości takiego zamówienia.

Ceny produktów:

Wszystkie ceny produktów w sklepie Relaxinspa zawierają podatek VAT i są cenami detalicznymi brutto wyrażonymi w złotych polskich. Podane ceny nie obejmują zryczałtowanych kosztów przesyłki. Wszystkie znajdujące się w sklepie znaki towarowe i nazwy firm, zostały użyte jedynie w celu informacyjnym i są wyłączną własnością tychże firm. Cennik sklepu nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art.66 par.1 Kodeksu Cywilnego. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych produktów do oferty sklepu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian. Do każdego zamówienia doliczane są koszty przesyłki, które pokrywa Kupujący. Koszt przesyłki produktów zależny jest od wybranego sposobu płatności, wartości całego zamówienia oraz sposobu dostawy.

Płatności dostępne w sklepie: W sklepie Relaxinspa.pl istnieje możliwość wyboru jednej z czterech form płatności:

a) przelew bankowy bezpośrednio na nasze konto w banku Santander:

37 1090 1056 0000 0001 1366 6889

b) szybki e-przelew za pośrednictwem serwisu Przelewy24.pl

c) za pobraniem – uregulowanie należnej kwoty pobrania u listonosza, w urzędzie pocztowym przy odbiorze przesyłki (za zaliczeniem pocztowym), lub u kuriera.

Czas realizacji zamówienia: Przy każdym towarze podany jest czas realizacji zamówienia. Jest to czas, który upływa od złożenia zamówienia do chwili wysłania zamówionych produktów ze sklepu, przy czym uwzględniane są tu tylko dni robocze. Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji wysyłane jest po skompletowaniu wszystkich zamówionych produktów, tzn. po upływie czasu najdłuższego z podanych (chyba że strony transakcji postanowią inaczej). Termin otrzymania przesyłki jest to suma czasu realizacji oraz czasu dostawy. Czas dostawy zależy od wybranej metody wysyłki. Przesyłki dostarcza: a) Poczta Polska – przesyłka priorytetowa, czas dostawy to zazwyczaj około 24-48 godzin.

b) Kurier – czas dostawy to zazwyczaj około 24 godzin.

c) Paczkomaty 24/7 – czas dostawy to zazwyczaj 48 godzin.

Zwroty produktów: Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, każdy Klient Sklepu ma prawo bez podania przyczyn odstąpić od umowy w ciągu dziesięciu dni od daty odebrania przesyłki. Informację o zwrocie towaru należy przesłać w formie pisemnej dołączając do zwracanego towaru . Towar nie może nosić śladów używania, kopiowania czy zniszczenia, musi być kompletny. Po wysłaniu informacji o chęci odstąpienia od umowy klient ma 14 dni na wysłanie towaru do sklepu. Produkty zabezpieczone fabrycznie przed otwarciem nie mogą być zwrócone po usunięciu oryginalnego opakowania (folia) lub ewentualnych zabezpieczeń. Zwracany towar należy przesłać w opakowaniu zabezpieczonym przed uszkodzeniem. Do przesyłki ze zwracanym towarem należy dołączyć potwierdzenie sprzedaży wraz z paragonem lub fakturę VAT. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie produktu. Pieniądze zostaną zwrócone najpóźniej w ciągu 7 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta. Koszt dostawy i odesłania towaru nie podlegają zwrotowi.

Reklamacje produktów: Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta. W przypadku otrzymania towaru, w którym stwierdzono wady techniczne lub uszkodzenia fabryczne, Klientowi przysługuje prawo reklamacji produktu. Wadliwy produkt należy odesłać na adres firmy prowadzącej sklep po wcześniejszym kontakcie (telefon, e-mail). Do odsyłanego produktu należy dołączyć potwierdzenie sprzedaży wraz z paragonem (lub fakturę VAT), informację o wadzie produktu. Wszystkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 21 dni roboczych od ich wpłynięcia (od momentu otrzymania przesyłki od Klienta). Towar uszkodzony zostanie wymieniony na pełnowartościowy, a jeżeli nie będzie to możliwe (np. z powodu wyczerpania nakładu), sklep zaoferuje inne, dostępne w sklepie produkty lub zwróci nabywcy równowartość ceny towaru. Koszty dostarczenia towaru w przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji pokrywa sklep. Postanowienia końcowe:

Zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. „O ochronie danych osobowych” Klient rejestrując się w bazie sklepu dobrowolnie podaje dane osobowe, zachowując prawo ich wglądu, zmian i usunięcia. Dane osobowe są gromadzone w celu realizacji zamówienia. Wszelkie dane osobowe podawane przez Klienta są poufne i w żaden sposób nie będą udostępniane ani sprzedawane innym firmom czy osobom prywatnym. Sklep zastrzega możliwość sprzedaży towaru w innym opakowaniu niż uwidoczniony na stronach sklepu. Różnice w wyglądzie produktów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z niewłaściwie ustawionych parametrów monitora Klienta, nie stanowią podstawy do zwrotu towaru. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za zamówienia niezrealizowane z przyczyn technicznych (nieprawidłowe funkcjonowanie strony, błędne wypełnienie formularza, itp.). W przypadku nieprawidłowego i niezgodnego z terminem doręczenia przesyłek z zamówieniami Klientów przez pocztę oraz firmy kurierskie, sklep może zwrócić się do tych instytucji z roszczeniem o naprawienie powstałej szkody. Wszystkie dane osobowe uzyskane w trakcie działalności sklepu są poufne i chronione. Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. “O ochronie danych osobowych”, w żadnym wypadku ani w żadnej formie nie zostaną ujawnione innym osobom i innym podmiotom. Klienci sklepu mają wgląd do danych, możliwość ich aktualizacji lub usunięcia. W sprawach nieuregulowanych regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego, Ustawy z dnia 02.03.2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny oraz ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.

Dostawa

1.Wysyłka jest realizowana poprzez:

Pocztę Polską oraz firmę Kurierską na terenie Rzeczpospolitej, i UE realizowana wciągu 48 godzin od wpłaty wymaganej kwoty wraz z kosztami wysyłki na konto bankowe sklepu, lub za pobraniem. Czas dostawy 3 dni robocze.

W tytule przelewu należy podać numer zamówienia( w przypadku zakupu bez rejestracji, numer zamówienia zostanie nadany klientowi przez sklep ręcznie, o czym zostanie poinformowany) , oraz swoje dane osobowe.

Koszty wysyłki pokrywa kupujący (z wyłączeniem zamówienia spełniającego kryteria na koszt sprzedającego).

Przy zamówieniu i wysyłce bez rejestracji i założenia konta, po wypełnieniu formularza (Zakładka informacje o podatniku i dostawie) na stronie przed zrealizowaniem zamówienia, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy ze sklepem w celu potwierdzenia formy płatności i wysyłki.

!! UWAGA !!!

W przypadku wysyłki towaru za pośrednictwem poczty polskiej, obowiązują następujące orientacyjne ceny:

Paczka ekonomiczna w opcji przelew na konto i pobranie:

do wagi 0,5kg – 17zł

Cenny przesyłek powyżej wymienionej wagi do uzgodnienie ( z wyłączeniem podpunktu “a ” czyli wysyłki na koszt

Paczka priorytetowa w opcji przelew na konto i pobranie:

do wagi 0,5kg – 20zł

Przesyłka Kurierska:

do wagi 0,5kg – 30zł

Cenny przesyłek powyżej wymienionej wagi do uzgodnienie ( z wyłączeniem podpunktu “a ” czyli wysyłki na koszt sprzedającego)

Wszelkie wysyłki nietypowe lub specjalne będą realizowane po indywidualnym uzgodnieniu mailowym lub telefonicznym.

2.Zwroty

Zakupionych towarów są przyjmowane tylko pod warunkiem wcześniejszego uzgodnienia, a także że nie były używane, posiadają oryginalne opakowanie, są dostarczone w komplecie (wraz z dołączonym osprzętem).

Pieniądze za zwrócony towar zostaną wysłane na podane konto lub adres w ciągu 14 dni roboczych.

Koszty zwrotów ponosi kupujący – nie przyjmujemy paczek za pobraniem (kwota opłaty za wysyłkę zwrotną zostanie rozliczona przy przelewie zwrotnym).

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko na podstawie protokołu reklamacyjnego spisanego w obecności doręczyciela.

Pokrywamy koszty przesyłek wynikających z błędnej realizacji zamówienia przez nasz sklep.

UWAGA: sprawdź zawartość przesyłki w obecności dostarczającej je osoby! Zwroty i reklamacje powinny być adresowane na adres podany w danych kontaktowych sklepu.

3.Informacje O Zamówieniu I Dostawie

Klient jest informowany drogą mailową o statusie zamówienia.

Sklep generuje następujące formy powiadomienia klienta:

– Zamówienie dostarczone (Zamówienie dotarło na skrzynkę mailową sklepu – nie jest to równoznaczne z przyjęciem zamówienia)

– Zamówienie przyjęte (zamówienie przyjęte przez sklep i wprowadzone do systemu sklepu – co jest równoznaczne z nawiązaniem umowy kupna sprzedaży)

– Zamówienie realizowane (zamówienie jest kompletowane i przygotowywane do wysyłki)

– Zamówienie towar wysłany (towar wraz z fakturą VAT gwarancją został wysłany na adres dostawy klienta)