PROMOCJE

REZERWUJ

Promocje

Dzień Kobiet już 8 Marca!

Zapraszamy na wyjątkowy weekend – Dzień Kobiet w Relax in Spamasaż relaksacyjny dla Dwojga lub masaż gorącą świecą o zapachu ananasa lub truskawki! Do każdego zabiegu podajemy musujące wino i czekoladki, a w prezencie buteleczkę autorskiego olejku do masażu!

Nowości na Dzień Kobiet: “Być Kobietą…” zabieg na twarz & ciało oraz “Japoński liftingujący masaż twarzy”. Polecamy na prezent w formie voucherów.

Dla Dwojga

Masaż relaksacyjny dla Dwojga 60min.

Relaksacyjny masaż całego ciała dla 2 osób gorącym olejkiem kokosowym lub aromaterapeutycznym.

300zł. | 60min.

REZERWUJ
KUP VOUCHER
masaż gorącą świecą

“Być kobietą….” relaksacyjny masaż ciała & twarzy

Relaksacyjny masaż całego ciała oraz masaż twarzy, szyi, dekoltu z maseczką dobraną do typu cery. 80min pełnego odprężenia i skutecznej pielęgnacji – idealny prezent dla wymagających Pań.

249zł.|80min.

REZERWUJ
KUP VOUCHER
Japoński masaż twarzy

Japoński masaż twarzy z elementami Kobido – lifting bez skalpela – alternatywa dla zabiegów medycyny estetycznej

I etap – relaksujący

Poprzez głęboką pracę na mieśniach szyi, karku i okolic potylicy wpływamy pośrednio na rozluźnienie mięśni mimicznych twarzy i zniwelowanie drobnych zmian napięciowych w okolicach czoła, oczu i ust.

II etap – drenaż limfatyczny

W tej części masażu wykorzystujemy techniki drenujące w połączeniu z akupresurą, pobudzając poszczególne punkty na twarzy odpowiadające za stymulacje wybranych obszarów twarzy.

III etap – lifting

Skupiamy się głównie na miejscach najbardziej newralgicznych jak owal twarzy, linia bruzdy nosowo-wargowej, okolice oczu i czoła. Techniki wykorzystywane w tej częsci to głównie szybkie sprężyste ruchy jak energiczne rozcieranie, drobnienie i oklepywanie twarzy.

IV etap – energetyczny

Pracujemy na punktach akupresurowych twarzy w celu zrównoważenia pracy głównych narządów wewnętrznych.

Efekty:

  • skóra odzyskuje młodzieńczy wygląd
  • zapobiega bądź zmniejsza efekty starzenia sie skóry
  • stymuluje metabolizm komórkowy co wpływa na regenerację skóry
  • nieweluje nadmierne napięcie mięśni twarzy i szyi
  • usuwa toksyny, zanieczyszczenia i martwe komórki skóry, zapobiegając starzeniu się skóry

Masaż twarzy wykonujemy przy uzyciu Serum Omega 3-6 BIO2YOU, z olejami z róży, awokado, makadamia, jojoba i rokitnika. Jego wyjątkowa formuła zapewnia skórze młodzieńczy wygląd, równomierny koloryt, doskonałą elastyczność, gładkość i napięcie. Zawiera wysoce skoncentrowany kompleks aktywnych olejów roślinnych, które sprzyjają jej regeneracji i odbudowie.

60 min. | 160zł

REZERWUJ
KUP VOUCHER

Zabieg na twarz & ciało

  • masaż relaksacyjny całego ciała – delikatny, łagodny masaż niwelujący napięcie w całym ciele, szczególnie polecany po długim wysiłku fizycznym i psychicznym.
  • Zabieg na twarz Microzone Dermalogica w połączeniu z peelingiem kawitacyjnym  – szybko i skutecznie niweluje konkretne problemy skóry. Oferujemy 3 wersje zabiegowe: ActiveClearing – oczyszczanie, Multivitamin – zabieg bankietowy i Ultracalming – zabieg łagodzący.

120 min. | 299zł

REZERWUJ
KUP VOUCHER

masaż masłem shea czekolada & pomarańcza

  • Masaż relaksacyjny całego ciała masłem shea. Masaż relaksacyjny to delikatny, łagodny masaż niwelujący napięcie w całym ciele, szczególnie polecany po długim wysiłku fizycznym i psychicznym. Masło nadaje skórze jedwabistą gładkość i pozostawia piękny zapach czekolady z pomarańczą.
  • Masaż twarzy, szyi, dekoltu masłem shea podtrzymuje elastyczność mięśni i skóry, zapobiega powstawaniu zmarszczek.

90 min. | 220zł

REZERWUJ
KUP VOUCHER
  • Masaż gorącymi kamieniami pleców. Masaż kamieniami: likwiduje napięcia, bóle mięśni, głęboko rozgrzewa organizm, przyspiesza krążenie krwi, działa relaksująco, odprężająco i detoksykująco.
  • Masaż twarzy, szyi, dekoltu z maseczką. Zabieg składa się się z demakijażu, głęboko relaksującego masażu twarzy, szyi, dekoltu oraz nałożenia  maseczki zależnie od kondycji skóry. W jego efekcie skóra staje się napięta, nawilżona, odżywiona.

80 min. | 199zł

REZERWUJ
KUP VOUCHER

Promocje – Program Lojalnościowy

  • 500pkt. na  START!
  • 500pkt. na Twoje Urodziny
  • 1pkt. za każde 1zł wydane na zabiegi kosmetyczne, fryzjerskie lub zakup kosmetyków
  • 2000pkt.* za opublikowany komentarz w serwisie Trip Advisor
  • 150pkt. za opublikowany komentarz po wizycie w versum.pl
  • 2500pkt*. za polecenie Klienta
  • 500pkt.* za polubienie naszego fun-page
  • 500pkt.* za umieszczenie opinii o nas na Facebook

* każdorazowo prosimy o informowanie nas o komentarzach w celu uaktualnienia stanu punktów

Możesz sprawdzić ilość punktów na swoim KONCIE KLIENTA lub w salonie
______________________________________________
Wymiana punktów
Punkty na zniżki lub na ZAPROSZENIE “Touch of Beauty” możesz wymienić w salonie przy płatności za kolejną usługę.
1000 pkt. – bon o wartości 20zł na dowolny zabieg kosmetyczny, fryzjerski lub zakup kosmetyków.
Wymień punkty na  ZAPROSZENIE “Touch of Beauty”  i skomponuj unikalny prezent dla bliskiej osoby (istnieje możliwość dopłaty do wybranego zabiegu).

  1. Organizatorem programu lojalnościowego jest podmiot wskazany w punkcie 1 załącznika 1 do Regulaminu.
  2. Program lojalnościowy/Program – działanie mające na celu nagradzanie Uczestników którzy w szczególności dokonują zakupu towarów lub usług u Organizatora, a także promują Organizatora w sposób określony w Regulaminie.
  3. Program organizowany jest na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej i trwa w okresie wskazanym w punktach 2 i 3 załącznika 1 do Regulaminu.
  4. Regulamin – niniejszy dokument określający zasady, zakres i warunki uczestnictwa w Programie Lojalnościowym prowadzonym przez Organizatora.
  5. Uczestnik – każda osoba fizyczna, posiadająca co najmniej ograniczoną zdolność do czynności prawnych lub inny podmiot posiadający zdolność do czynności prawnych, który przystąpił do Programu na zasadach opisanych w Regulaminie.
  6. Konto Uczestnika – indywidualne konto w zakresie Programu dostępne pod adresem wskazanym w punkcie 4 załącznika 1 do Regulaminu., na którym rejestrowane są wszystkie aktywności, powodujące naliczanie lub odliczanie punktów, gromadzonych przez Uczestnika w ramach Programu.
  7. Stan konta – ilość zgromadzonych przez Uczestnika punktów.
  8. Nagroda – usługa, towar lub inne świadczenie, które Organizator umieścił w katalogu nagród w załączniku numer 3 do Regulaminu, na które można wymieniać zgromadzone w Programie punkty.
  1. Przystąpienie do Programu następuje poprzez zgłoszenie Organizatorowi chęci uczestnictwa w programie, akceptację Regulaminu oraz aktywowanie Konta Uczestnika przez Organizatora.
  2. Zgłoszenie chęci uczestnictwa w programie może mieć formę pisemną lub elektroniczną.
  3. W przypadku zgłoszenia chęci udziału w Programie w formie elektronicznej Uczestnik Programu otrzyma na podany przez niego w trakcie zgłoszenia adres e-mail lub numer telefonu potwierdzenie przystąpienia do Programu lojalnościowego.
  4. Organizator ma prawo nadać swojemu klientowi status Uczestnika Programu. W takim przypadku Organizator ma obowiązek zapewnić Uczestnikowi możliwość zapoznania się z Regulaminem Programu.
  5. Uczestnik ma prawo w dowolnej chwili zrezygnować z udziału w Programie, składając stosowane oświadczenie w siedzibie Organizatora lub za pośrednictwem Konta Użytkownika. Rezygnacja następuje ze skutkiem natychmiastowym.
  6. Uczestnik Programu może brać udział w Programie tylko osobiście, a jego uczestnictwo nie podlega przeniesieniu na inne osoby. Każdy Uczestnik może mieć tylko jedno konto w Programie lojalnościowym prowadzonym przez Organizatora.
  7. Uczestnik programu może sprawdzić swój Stan Konta w siedzibie Organizatora lub na swoim Koncie Uczestnika.
  1. Po zakończeniu procesu realizacji zapłaty przez Uczestnika Programu za towary lub usługi Organizatora, a także po skutecznym dokonaniu promocji Organizatora przez Uczestnika lub w innych przypadkach określonych Regulaminem, następuje uznanie Konta Uczestnika punktami.
  2. Lista premiowanych aktywności wraz z liczbą punktów za nie przysługujących znajduje się w Załączniku nr 2 do Regulaminu.
  3. Punkty gromadzone za premiowane aktywności ewidencjonowane są na Koncie Uczestnika.
  4. Uczestnik może sprawdzać historię zmian Stanu Konta na swoim Koncie Uczestnika.
  5. Punkty programu mogą być naliczane tylko jeden raz za każdą aktywność.
    W ramach konkursów oraz działań promocyjnych Uczestnikom mogą być przyznane dodatkowe punkty lub nagrody dodatkowe, na zasadach określonych odrębnie dla prowadzonych okresowo akcji.
  6. Organizator ma prawo skorygować Stan Konta Uczestnika, jeśli punkty zostały przyznane nieprawidłowo.
  7. Punkty gromadzone na Koncie Uczestnika nie podlegają zamianie na pieniądze, nie mogą być przedmiotem sprzedaży, ani przekazania osobie trzeciej.
  1. Zebrane w Programie punkty Uczestnik może wymieniać na nagrody.
  2. Lista nagród wraz z ilością punktów niezbędnych do ich odebrania stanowi załącznik numer 3 do regulaminu.
  3. Nagrody należy odbierać w siedzibie Organizatora.
  4. Uczestnik powinien zgłosić Organizatorowi chęć odbioru nagrody, minimum 3 dni robocze przed planowanym terminem odbioru.
  5. Brak zgłoszenia we wskazanym terminie może skutkować niedostępnością danej nagrody w siedzibie Organizatora.
  6. Zgłoszenia chęci odbioru nagrody można dokonać za pośrednictwem Konta Uczestnika, telefonicznie lub drogą elektroniczną.
  7. Odebranie nagrody skutkuje zmniejszeniem Stanu Konta Uczestnika o ilość punktów niezbędnych do odebrania wybranej nagrody.
    Organizator ma prawo poprosić Uczestnika o pisemne potwierdzenie odbioru nagrody w chwili jej wydania.
  1. Administratorem danych osobowych uczestników Programu jest Organizator.
  2. Organizator będzie przetwarzał następujące dane osobowe: imię, nazwisko, adres e-mail, telefon, adres.
  3. Dane osobowe Uczestnika będą przetwarzane dla celów realizacji i uczestnictwa w Programie. W tym między innymi Uczestnikowi będą przesyłane informacje o zmianie Stanu Konta, możliwości zdobycia dodatkowych punktów.
  4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do udziału w Programie.
  5. Każdy uczestnik ma możliwość wglądu i aktualizacji danych osobowych dotyczących jego osoby. W przypadku rezygnacji z uczestnictwa w programie, dane osobowe uczestnika są usuwane.
  1. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieprawidłowości w naliczaniu punktów, Uczestnik ma prawo do złożenia reklamacji drogą mailową na adres wskazny w punkcie 1 załącznika 1 do Regulaminu. Reklamacja powinna być rozpatrzona w terminie 14 dni.
  2. Organizator ma prawo do zakończenia Programu w dowolnym momencie, poprzez przesłanie informacji w zakresie Konta Uczestnika oraz umieszczenie ogłoszenie ogłoszenia na stronie internetowej Organizatora. Termin zakończenia Programu, zostanie podany, z wyprzedzeniem nie krótszym niż 14 dni. Po zakończeniu Programu wymiana Punktów nie będzie możliwa.
  3. Regulamin może być zmieniony w dowolnym momencie, poprzez umieszczenie na stronie internetowej Organizatora nowej wersji regulaminu oraz indywidualne powiadomienie każdego Uczestnika drogą elektroniczną pod wskazanym w Koncie Uczestnika adresem email. Jeśli Uczestnik w ciągu 14 dni od ogłoszenia zmian nie zgłosi braku akceptacji przyjmuje się, że Uczestnik zmiany zaakceptował. Uczestnicy nie akceptujący zmian w Regulaminie nie będą mogli dalej korzystać z Programu jednak zgromadzone punkty będą mogli wykorzystać na dotychczasowych warunkach.
  4. Dla wszystkich praw i obowiązków, jakie wynikną Programu Lojalnościowego, właściwe jest prawo polskie.
  5. Załączniki stanowią integralną część Regulaminu.

Promocje – Program Lojalnościowy

  • 500pkt. na  START!
  • 500pkt. na Twoje Urodziny
  • 1pkt. za każde 1zł wydane na zabiegi kosmetyczne, fryzjerskie lub zakup kosmetyków
  • 2000pkt.* za opublikowany komentarz na portalu Trip Advisor
  • 2500pkt.* za polecenie Klienta
  • 500pkt.* za polubienie naszego fun-page
  • 150pkt. za opublikowany komentarz po wizycie w versum.pl
  • 500pkt.* za umieszczenie opinii o nas na Facebook

* każdorazowo prosimy o informowanie nas o komentarzach w celu uaktualnienia stanu punktów

Możesz sprawdzić ilość punktów na swoim KONCIE KLIENTA lub w salonie
______________________________________________
Wymiana punktów
Punkty na zniżki lub na ZAPROSZENIE “Touch of Beauty” możesz wymienić w salonie przy płatności za kolejną usługę.
1000 pkt. – bon o wartości 20zł na dowolny zabieg kosmetyczny, fryzjerski lub zakup kosmetyków.
Wymień punkty na  ZAPROSZENIE “Touch of Beauty”  i skomponuj unikalny prezent dla bliskiej osoby (istnieje możliwość dopłaty do wybranego zabiegu).

  1. Organizatorem programu lojalnościowego jest podmiot wskazany w punkcie 1 załącznika 1 do Regulaminu.
  2. Program lojalnościowy/Program – działanie mające na celu nagradzanie Uczestników którzy w szczególności dokonują zakupu towarów lub usług u Organizatora, a także promują Organizatora w sposób określony w Regulaminie.
  3. Program organizowany jest na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej i trwa w okresie wskazanym w punktach 2 i 3 załącznika 1 do Regulaminu.
  4. Regulamin – niniejszy dokument określający zasady, zakres i warunki uczestnictwa w Programie Lojalnościowym prowadzonym przez Organizatora.
  5. Uczestnik – każda osoba fizyczna, posiadająca co najmniej ograniczoną zdolność do czynności prawnych lub inny podmiot posiadający zdolność do czynności prawnych, który przystąpił do Programu na zasadach opisanych w Regulaminie.
  6. Konto Uczestnika – indywidualne konto w zakresie Programu dostępne pod adresem wskazanym w punkcie 4 załącznika 1 do Regulaminu., na którym rejestrowane są wszystkie aktywności, powodujące naliczanie lub odliczanie punktów, gromadzonych przez Uczestnika w ramach Programu.
  7. Stan konta – ilość zgromadzonych przez Uczestnika punktów.
  8. Nagroda – usługa, towar lub inne świadczenie, które Organizator umieścił w katalogu nagród w załączniku numer 3 do Regulaminu, na które można wymieniać zgromadzone w Programie punkty.
  1. Przystąpienie do Programu następuje poprzez zgłoszenie Organizatorowi chęci uczestnictwa w programie, akceptację Regulaminu oraz aktywowanie Konta Uczestnika przez Organizatora.
  2. Zgłoszenie chęci uczestnictwa w programie może mieć formę pisemną lub elektroniczną.
  3. W przypadku zgłoszenia chęci udziału w Programie w formie elektronicznej Uczestnik Programu otrzyma na podany przez niego w trakcie zgłoszenia adres e-mail lub numer telefonu potwierdzenie przystąpienia do Programu lojalnościowego.
  4. Organizator ma prawo nadać swojemu klientowi status Uczestnika Programu. W takim przypadku Organizator ma obowiązek zapewnić Uczestnikowi możliwość zapoznania się z Regulaminem Programu.
  5. Uczestnik ma prawo w dowolnej chwili zrezygnować z udziału w Programie, składając stosowane oświadczenie w siedzibie Organizatora lub za pośrednictwem Konta Użytkownika. Rezygnacja następuje ze skutkiem natychmiastowym.
  6. Uczestnik Programu może brać udział w Programie tylko osobiście, a jego uczestnictwo nie podlega przeniesieniu na inne osoby. Każdy Uczestnik może mieć tylko jedno konto w Programie lojalnościowym prowadzonym przez Organizatora.
  7. Uczestnik programu może sprawdzić swój Stan Konta w siedzibie Organizatora lub na swoim Koncie Uczestnika.
  1. Po zakończeniu procesu realizacji zapłaty przez Uczestnika Programu za towary lub usługi Organizatora, a także po skutecznym dokonaniu promocji Organizatora przez Uczestnika lub w innych przypadkach określonych Regulaminem, następuje uznanie Konta Uczestnika punktami.
  2. Lista premiowanych aktywności wraz z liczbą punktów za nie przysługujących znajduje się w Załączniku nr 2 do Regulaminu.
  3. Punkty gromadzone za premiowane aktywności ewidencjonowane są na Koncie Uczestnika.
  4. Uczestnik może sprawdzać historię zmian Stanu Konta na swoim Koncie Uczestnika.
  5. Punkty programu mogą być naliczane tylko jeden raz za każdą aktywność.
    W ramach konkursów oraz działań promocyjnych Uczestnikom mogą być przyznane dodatkowe punkty lub nagrody dodatkowe, na zasadach określonych odrębnie dla prowadzonych okresowo akcji.
  6. Organizator ma prawo skorygować Stan Konta Uczestnika, jeśli punkty zostały przyznane nieprawidłowo.
  7. Punkty gromadzone na Koncie Uczestnika nie podlegają zamianie na pieniądze, nie mogą być przedmiotem sprzedaży, ani przekazania osobie trzeciej.
  1. Zebrane w Programie punkty Uczestnik może wymieniać na nagrody.
  2. Lista nagród wraz z ilością punktów niezbędnych do ich odebrania stanowi załącznik numer 3 do regulaminu.
  3. Nagrody należy odbierać w siedzibie Organizatora.
  4. Uczestnik powinien zgłosić Organizatorowi chęć odbioru nagrody, minimum 3 dni robocze przed planowanym terminem odbioru.
  5. Brak zgłoszenia we wskazanym terminie może skutkować niedostępnością danej nagrody w siedzibie Organizatora.
  6. Zgłoszenia chęci odbioru nagrody można dokonać za pośrednictwem Konta Uczestnika, telefonicznie lub drogą elektroniczną.
  7. Odebranie nagrody skutkuje zmniejszeniem Stanu Konta Uczestnika o ilość punktów niezbędnych do odebrania wybranej nagrody.
    Organizator ma prawo poprosić Uczestnika o pisemne potwierdzenie odbioru nagrody w chwili jej wydania.
  1. Administratorem danych osobowych uczestników Programu jest Organizator.
  2. Organizator będzie przetwarzał następujące dane osobowe: imię, nazwisko, adres e-mail, telefon, adres.
  3. Dane osobowe Uczestnika będą przetwarzane dla celów realizacji i uczestnictwa w Programie. W tym między innymi Uczestnikowi będą przesyłane informacje o zmianie Stanu Konta, możliwości zdobycia dodatkowych punktów.
  4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do udziału w Programie.
  5. Każdy uczestnik ma możliwość wglądu i aktualizacji danych osobowych dotyczących jego osoby. W przypadku rezygnacji z uczestnictwa w programie, dane osobowe uczestnika są usuwane.
  1. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieprawidłowości w naliczaniu punktów, Uczestnik ma prawo do złożenia reklamacji drogą mailową na adres wskazny w punkcie 1 załącznika 1 do Regulaminu. Reklamacja powinna być rozpatrzona w terminie 14 dni.
  2. Organizator ma prawo do zakończenia Programu w dowolnym momencie, poprzez przesłanie informacji w zakresie Konta Uczestnika oraz umieszczenie ogłoszenie ogłoszenia na stronie internetowej Organizatora. Termin zakończenia Programu, zostanie podany, z wyprzedzeniem nie krótszym niż 14 dni. Po zakończeniu Programu wymiana Punktów nie będzie możliwa.
  3. Regulamin może być zmieniony w dowolnym momencie, poprzez umieszczenie na stronie internetowej Organizatora nowej wersji regulaminu oraz indywidualne powiadomienie każdego Uczestnika drogą elektroniczną pod wskazanym w Koncie Uczestnika adresem email. Jeśli Uczestnik w ciągu 14 dni od ogłoszenia zmian nie zgłosi braku akceptacji przyjmuje się, że Uczestnik zmiany zaakceptował. Uczestnicy nie akceptujący zmian w Regulaminie nie będą mogli dalej korzystać z Programu jednak zgromadzone punkty będą mogli wykorzystać na dotychczasowych warunkach.
  4. Dla wszystkich praw i obowiązków, jakie wynikną Programu Lojalnościowego, właściwe jest prawo polskie.
  5. Załączniki stanowią integralną część Regulaminu.