TEL: 22 654 05 09
TEL. KOM.: 600 535 222
EMAIL: SALON@RELAXINSPA.PL

STANDARDY

S T A N D A R D Y   O B S Ł U G I   K L  E N T A

Standardy obsługi klienta – w Relax in Spa dbałość o najwyższe standardy obsługi klienta jest wartością nadrzędną.
Dlatego stworzyliśmy szereg procedur i standardów określających nasze zachowania wobec Klientów tak, aby każdy poczuł się usatysfakcjonowany. sesja-0016
Zapewniamy, że podczas każdej wizyty dołożymy wszelkich starań, aby poczuli się Państwo komfortowo i wyjątkowo, a zabieg spełnił wszelkie oczekiwania.
Jeśli nigdy jeszcze nie byli Państwo w naszym salonie, to na pewno kilka poniższych wskazówek dotyczących standardów będzie przydatnych.

 ______________________________________________

Wybór zabiegu

Wyboru zabiegu można dokonać samodzielnie, rezerwując  ON-LINE, po konsultacji DIAGNOZA ON-LINE lub po konsultacji w salonie bezpośrednio, telefonicznie (tel. 22 654 05 09) lub poprzez e-mail (salon@relaxinspa.pl). Na życzenie proponujemy wykonanie 15min. zabiegu próbnego na ciało po konsultacji – gratis.

 ______________________________________________

Powitanie

Podczas pierwszej wizyty w Relax in Spa, przed zabiegiem wypełnimy z Państwem Kartę Klienta, w której znajdują się najważniejsze informacje dotyczące aktualnego stanu zdrowia, ewentualnych przeciwwskazań dla wybranego zabiegu oraz innych dolegliwości fizycznych, jeśli występują. Integralną częścią Karty Klienta jest wywiad kosmetyczny, który jest przeprowadzany przez terapeutę celem poznania potrzeb Państwa skóry i dobrania optymalnego zabiegu, a Państwu służy jako poszerzenie wiedzy na temat cery.
W przypadku zabiegów z zakresu modelowania sylwetki po przeprowadzonym wywiadzie tworzymy Indywidualny Plan Wyszczuplania i dokonujemy wstępnego pomiaru masy ciała. Potem, sukcesywnie z każdą wizytą uzupełniamy kartę, abyście Państwo mieli udokumentowany monitoring efektów zabiegów.
Terapeuta przywita się z Państwem i na podstawie Karty Klienta przeprowadzi krótką rozmowę, podczas której odpowie na wszystkie Państwa pytania. Może też pomóc i zaproponować najbardziej odpowiedni zabieg w ramach pierwszej wizyty (jeśli sami Państwo nie dokonali jeszcze wyboru) oraz jeśli będzie to potrzebne przybliży możliwości zastosowania dłuższej terapii.

 ______________________________________________

Gabinet

Terapeuta zaprowadzi Państwa do jednego z kilku naszych gabinetów, dostosowanego do specyfiki wybranego zabiegu. Następnie zostanie przeprowadzony wywiad (Karta Klienta). Na krześle/wieszaku obok łóżka lub dedykowanej szafce mogą Państwo pozostawić swoje ubrania oraz inne rzeczy osobiste. Dla zapewnienia komfortu w pokoju znajdziecie Państwo klapki oraz jednorazową bieliznę. Na Państwa życzenie udostępniony zostanie szlafrok. Podczas zabiegu możecie się Państwo spodziewać atmosfery spokoju, odprężenia i relaksu. W tle gra delikatna muzyka.
A ponieważ Państwa potrzeby to nasz priorytet …
Przed każdym zabiegiem nasi specjaliści wspólnie z Państwem określają jego cel i pożądane efekty. Ustalacie Państwo jak będzie wyglądał cały zabieg oraz jakie techniki/aparatura zostaną zastosowane. Podczas zabiegu terapeuta wyjaśnia poszczególne kroki i działanie, a podczas odpoczynku z maską nałożona na twarz lub ciało, na Państwa życzenie wykonywany jest masaż dłoni/karku. Na życzenie podajemy napoje do gabinetu.

 ______________________________________________

Zakończenie sesji

Po skończonym zabiegu terapeuta wyjdzie z pokoju, aby umożliwić Państwu w ciszy zakończenie, tego mamy nadzieję wyjątkowego spotkania. Terapeuta będzie czekał na Państwa za drzwiami i odprowadzi Państwa do recepcji.

 ______________________________________________

Recepcja – pożegnanie

Po upewnieniu się, że są Państwo zadowoleni z zabiegu, zaproponujemy napoje. Na życzenie Klienta proponujemy przystąpienie do Programu Lojalnościowego. Poprosimy też o wyrażenie swojego zdania. Każda Państwa uwaga bądź sugestia wpłynie motywująco na stałe podnoszenie jakości obsługi klienta i rozwijanie oferty, a otrzymacie Państwo za nią za nią 150pkt. lojalnościowych. Z wielką ochotą będziemy Państwa gościć ponownie w Relax in Spa.
Dodatkowe zalecenia: Prosimy o wcześniejsze, 10 minutowe przybycie do salonu, gdyż pozwoli to Państwu w komforcie i spokoju przygotować się do zabiegu. W przypadku zabiegów na ciało wskazane jest unikanie jedzenia dużych posiłków co najmniej na godzinę przed.

______________________________________________

 

Menu
×